Τι είναι το athens.indymedia; Αυτή είναι ίσως η λάθος ερώτηση για να
αρχίσει κανείς. Χωρίς να μπορεί να οριστεί σαφώς, αφού ο καθένας μπορεί
να το βλέπει με την δική του οπτική και αφού δεν είναι κάτι στατικό,
αλλά συνεχώς εξελίσσεται όπως εξελίσσεται και το ίδιο το κίνημα,
μπορούμε να πούμε ότι το athens.indymedia δεν είναι ένα πράγμα, που
εξυπηρετεί έναν σκοπό. Καλύπτει με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, από
αυτόν των αστικών ΜΜΕ, την ανάγκη για πληροφόρηση. Είναι ένα ηλεκτρονικό
μέσο ανοιχτό για όλους και όχι μόνο για «ειδικούς κομιστές». Η
επικοινωνία και η ενημέρωση γίνονται αμφίδρομα και όχι μονόδρομα και
κάθε είδηση είναι ανοιχτή για σχολιασμό. Εκτός βέβαια από τον
ενημερωτικό του χαρακτήρα, το athens indymedia είναι και ένας χώρος
ανταλλαγής ιδεών, εμπειριών και απόψεων αφού πολλές φορές με αφορμή μια
δημοσίευση, αναπτύσσεται ολόκληρη συζήτηση στην οποία μπορεί να
συμμετέχει όποιος επιθυμεί..

Με λίγα λόγια, το athens indymedia προσπαθούμε να είναι ένας
διαδικτυακός χώρος με αντιιεραρχική, αμεσοδημοκρατική δομή,
αντικαθεστωτικό ρόλο και στο πεδίο του (ενημέρωση, πληροφόρηση,
συζήτηση) να υλοποιεί τα χαρακτηριστικά αυτά, προτάσσοντας έναν
συνδιαμορφωτικό χαρακτήρα. Για να διασφαλιστούν τα χαρακτηριστικά αυτά
χρησιμοποιείται η πολιτική δημοσίευσης ως κοινή μίνιμουμ πολιτική
συμφωνία, βάσει της οποίας «κρίνεται» το υλικό που δημοσιεύεται τόσο από
τα άτομα που συμμετέχουν στη διαχειριστική ομάδα, όσο και από τους
χρήστες του και υιοθετούνται οι βασικές αρχές λειτουργίας που διέπουν
κάθε indymedia ανά τον κόσμο.

Βέβαια αυτό το εγχείρημα, για να κρατηθεί ζωντανό, χρειάζεται μια
διαχειριστική ομάδα (ΔΟ) που να φροντίζει για την καλή λειτουργία του
και την εξέλιξή του. Και σαφώς, για να διατηρηθούν αυτά τα
χαρακτηριστικά, πρέπει και η ΔΟ να λειτουργεί βάσει αυτών αλλά και όσοι
συμμετέχουν στη ΔΟ να υπερασπίζονται τέτοιες δομές και σκοπούς. Η
εμπειρία μας όμως με την συμμετοχή μας στην ΔΟ του athens indymedia
έδειξε ότι δυστυχώς συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Συγκεκριμένα άτομα
συστηματικά χειραγωγούν τη συνέλευση και το πετυχαίνουν χρησιμοποιώντας
οποιοδήποτε μέσο εξυπηρετεί τους σκοπούς τους, πράγματα στα οποία θα
αναφερθούμε παρακάτω.

Ξεκινώντας από τις εξωτερικές συνέπειες της συμπεριφοράς αυτών των
ατόμων απέναντι στο μέσο, το athens.indymedia απομακρύνεται συνεχώς από
αυτό που διατυμπανίζει πως είναι: ένα μέσο αδιαμεσολάβητης ενημέρωσης,
ένα όπλο στα χέρια του κόσμου που αγωνίζεται και αποτελεί το
ριζοσπαστικό, επαναστατικό, ανταγωνιστικό (πέστε το όπως θέλετε) κίνημα.
Πώς μπορεί να είναι κάτι τέτοιο όταν η διαχείριση των δημοσιεύσεων
μεροληπτεί; Όταν η πολιτική δημοσίευσης έχει θαφτεί κάτω από την
ταφόπλακα των προσωπικών εκτιμήσεων; Όταν οι χρήστες αντιμετωπίζονται ως
άτομα που δεν χρήζουν απάντησης και διαλόγου και όχι ως πολιτικά
υποκείμενα; Όταν η συγγραφή και ανάδειξη κεντρικών θεμάτων γίνεται
σύμφωνα με «ό,τι μας αρέσει»; Όταν διάλογοι και αντιπαραθέσεις
«πετσοκόβονται» υπέρ της μίας ή της άλλης άποψης χωρίς ενδοιασμούς,
επειδή κάποιοι/ες στη ΔΟ είναι υπέρ αυτής της μίας ή της άλλης άποψης;
Πώς ένα μέσο όπως το athens.indymedia μπορεί να είναι αντιιεραρχικό όταν
έχει εγκαθιδρύσει το διαχωρισμό μεταξύ της ΔΟ και των χρηστών/τριών;
Τέλος, πώς μπορεί να είναι οτιδήποτε από αυτά που λέει, όταν στο
εσωτερικό της ΔΟ επικρατούν τακτικές τρομοκρατίας, συκοφάντησης, φυσικής
και ψυχολογικής βίας; Επιτέλους, πώς θα πάρουμε την πληροφόρηση στα
χέρια μας, όταν η διαχείριση αυτής γίνεται όλο και πιο συγκεντρωτική,
πιο ιδεολογικά κλειστή, πιο μακριά από εμάς;

Το αποτέλεσμα των παραπάνω, τα οποία είναι όλα όσα συμβαίνουν στο
athens, είναι εμφανή σε πολύ κόσμο γιατί επηρεάζουν τον κόσμο αυτό. Το
γεγονός οτι συμβαίνουν δεν είναι αποτέλεσμα τυχαίων παραγόντων ή φυσικών
ευρύτερων κινηματικών εξελίξεων, αλλά, πολύ συγκεκριμένων χειρισμών πάλι
πολύ συγκεκριμένων ατόμων στους κόλπους της διαχειριστικής ομάδας, τα
οποία έχουν βαλθεί να οικειοποιηθούν τη διαχείριση του μέσου με
οποιοδήποτε κόστος. Συνεχίζοντας λοιπόν στις εσωτερικές συνέπειες της
συμπεριφοράς ορισμένων ατόμων απέναντι στην συνέλευση του athens
indymedia, είδαμε ότι λόγω των ατόμων αυτών και όσων δεν αντιδρούσαν
στην εξουσιαστική τους συμπεριφορά, η συνέλευση δεν μπορεί να
λειτουργήσει βάσει των χαρακτηριστικών που αναφέραμε παραπάνω
(αντιιεραρχία, αμεσοδημοκρατία, συνδιαμόρφωση), γιατί έχει να
αντιμετωπίσει από έντονα προσωπικές επιθέσεις, μέχρι απειλές, βία και
διαγραφές. Έχει ένα ιερατείο που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν (ούτε
καν σε όσους αντιδρούν), την ίδια στιγμή που απαιτεί από τους «εργάτες»
την τυφλή εφαρμογή των αποφάσεών του, που απαγορεύει την ένταξη στην
ομάδα ατόμων που δεν γουστάρει ασκώντας βέτο, που βρίζει, απειλεί,
προβοκάρει και συκοφαντεί ανελέητα μέλη της ομάδας, που δεν διστάζει να
προχωρήσει σε φραξιονιστικού τύπου ενέργειες με σκοπό τον αποκλεισμό των
διαφωνούντων, των «ενοχλητικών». Θα χρειαζόμασταν κυριολεκτικά σελίδες
ολόκληρες για να αναφέρουμε επιγραμματικά έστω τι έχει γίνει και
ακουστεί στη συνέλευση της ΔΟ και όχι μόνο, πόσο μάλλον για να
παραθέσουμε ντοκουμέντα.

Ενδεικτικά μερικές περιπτώσεις:
- 4 περιστατικά άσκησης φυσικής βίας προς μέλη της ΔΟ από το ίδιο άτομο
(ακόμα και κατά την διάρκεια της συνέλευσης, και προς νεαρή συντρόφισσα)
- Διαγραφές ατόμων από την ομάδα.
- Αυθαίρετος αποκλεισμός μελών της ΔΟ από τα διαδικτυακά εργαλεία της
ΔΟ (σβήσιμο χρηστών, κωδικών κλπ)
- Μέλη της ΔΟ (κάποια αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν) έχουν κατηγορηθεί
συκοφαντικά ως επικίνδυνοι, ρουφιάνοι, αναξιόπιστοι, πράκτορες του
indy.gr, εγκάθετοι πολιτικών χώρων και οργανώσεων, απολίτικοι,
τεχνοφρίκ, σεξιστές, τραμπούκοι και πολλά άλλα...
- Προσωπικές απειλές του στυλ «θα σε βρω και θα σε ...»
- Βέτο σε επιστροφή ατόμου και μετατροπή της συνέλευσης σε δίκη με
πλήρες κατηγορητήριο - Διάλυση της τεχνικής ομάδας του athens.indymedia
- Παρεμπόδιση λειτουργίας κινηματικού site άλλης συλλογικότητας
- Επαναλαμβανόμενη διαγραφή εσωτερικών δημοσιεύσεων και γενικά
φίμωμα-λογοκρισία των απόψεων μελών της ΔΟ.

Το κείμενο αυτό που διαβάζετε δεν είναι φυσικά η πρώτη αντίδραση σε
όσα συμβαίνουν εδώ και τόσο καιρό στα παρασκήνια της λειτουργίας του
athens.indymedia. Βρεθήκαμε μπροστά σε ένα αδιέξοδο απέναντι σε τέτοιες
πρακτικές και οι δρόμοι που είχαμε μπροστά μας είτε δεν οδήγησαν σε
αποτέλεσμα, είτε για λόγους πολιτικών αρχών δεν τους ακολουθήσαμε. Η
λογική του να προσπαθείς με επιχειρήματα και σωστή στάση να δίνεις
μικρές μάχες, σύμφωνα με αυτά που υποτίθεται πως πρεσβεύει το indymedia,
ήταν καταδικασμένη σε αποτυχία: τα επιχειρήματα αποδείχτηκαν δυστυχώς
πιο αδύναμα από τις διαγραφές, τα βέτο και τα πολιτικάντικα παιχνίδια. Η
λογική επίσης του "οφθαλμός αντί οφθαλμού" προϋποθέτει ανηθικότητα, την
οποία η πολιτική μας κουλτούρα δεν επιτρέπει. Ο φασισμός δεν πολεμιέται
με φασισμό, ούτε η ιεραρχία με άσκηση εξουσίας. Ο σκοπός δεν αγιάζει τα
μέσα.

Η αδρανοποίηση/αποστασιοποίηση σε οδηγεί τελικά να γίνεσαι συνένοχος
με τη σιωπή σου. Ούτε η αποχώρηση είναι λύση, όχι ύστερα από τόση
προσφορά στο μέσο και εφόσον έχουμε άποψη και συλλογική και ατομική για
το τι μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά.

Εξ' αιτίας των ματαιόδοξων ηγεμονισμών κάποιων προσώπων, η τωρινή
κατάσταση της διαχείρισης του athens indymedia διακρίνεται από
αυταρχισμό, ολοκληρωτισμό, μια απομάκρυνση από τις κινηματικές ιδέες και
από μια περιρρέουσα αίσθηση παρακμής. Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να
πιστεύουμε ότι υπάρχει η κινηματική αναγκαιότητα του εξ' αρχής
επαναπροσδιορισμού του ρόλου, του χαρακτήρα, και κυρίως της οργανωτικής
δομής του athens indymedia. Δεν εγκαταλείπουμε, καταγγέλλουμε. Δεν
σιωπούμε άλλο απέναντι στις εξουσιαστικές πρακτικές που αντιμετωπίζουμε.
Καιρός είναι να ανοίξει ένας ευρύς διάλογος για την επανοικειοποίηση του
μέσου από τους χρήστες.

Το εξόριστο κομμάτι της συνέλευσης του Athens Indymedia
Animix - DevNull - dpdt1 - fourier - LA - matafanas
mathousalix - T@kis - tespa - vevek – Γιώργος - θοδωρης Μ.
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Νέες διώξεις του Αντιρρησία Συνείδησης Mehmet Bal στην Τουρκία

O Mehmet Bal, που πριν από 6 χρόνια δήλωσε αντιρρησίας συνείδησης υποστηρίζοντας ότι “οποιοσδήποτε κι΄ αν είναι ο λόγος δεν μπορώ να εκτελέσω καμιά πράξη επιβεβλημένη σε μένα από άτομα, θεσμούς ή δομές στρατιωτικού ή πολιτικού, εθνικού ή υπερεθνικού χαρακτήρα ενάντια στη συνείδηση και τη θέληση μου” για μια ακόμη φορά φυλακίστηκε στο τρίγωνο “στρατός- δικαστήριο- φυλακή”.

Μετά την δήλωση του στις 18-10-2002 υπηρέτησε ένα μήνα στη στρατιωτική φυλακή στα Άδανα και στη συνέχεια συνελήφθη ξανά τον Γενάρη του 2003. Πριν την απελευθέρωση του, του δόθηκε τρίμηνη άδεια για “ιατρικούς λόγους” από τη Στρατιωτική Ιατρική Ακαδημία. Στις 8 Ιούνη συνελήφθη από 2 αστυνομικούς με πολιτικά που τον πλησίασαν για εξακρίβωση στοιχείων κοντά στο διαμέρισμα του στο Arnavutkoy. Οδηγήθηκε αρχικά στο αρχηγείο της αστυνομίας στο Grayreltepe , μετά στο νοσοκομείο Sisli Elfal και τέλος στον Σταθμό της Στρατιωτικής Αστυνομίας στο Besiktas.

Εκεί, σε όλη τη διάρκεια της νύχτα, υπέστη σε λεκτική και σωματική βία από τους στρατιώτες της βάρδιας. Κατά την προετοιμασία του επίσημου φακέλου του, πήραν με τη βία τα δακτυλικά του αποτυπώματα δεδομένου ότι ο Mehmet Bal αρνήθηκε να υπογράψει χαρτί με την περιγραφή της υπόθεσης του ως “ιδιωτικής μεταφοράς στρατιώτη”. Αρνήθηκε για ώρα τη χρήση τουαλέτας και νερού και όπως έγινε γνωστό την επόμενη μέρα, γύρω στις 3.00πμ χτυπήθηκε στο κελί του από έναν στρατιώτη στο κεφάλι, στο πρόσωπο και στο στήθος μετά από βίαιο περιστατικό. Κατ΄ επανάληψη ζήτησε από τους στρατιώτες να τον δει γιατρός επειδή δεν ένιωθε καλά αλλά το αίτημα του απορρίφθηκε. Στις 9 το πρωί τον “ξύπνησαν”, με ζεστό νερό, ενώ ήδη κατά τη διάρκεια του ξυλοδαρμού του ανέφερε ότι έχασε την όραση απ΄ το ένα μάτι καθώς και ότι απέκτησε έναν μόνιμο βόμβο στο αυτί του. Στις 10-6 μεταφέρθηκε στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Gunussuyu για ορό αφού όπως αναφέρθηκε αρνήθηκε να δεχτεί τροφή. Εφόσον ο Mehmet Bal δεν δέχεται να εξεταστεί από στρατιωτικούς γιατρούς, τώρα θα πρέπει να τον δουν πολιτικοί γιατροί.

Το στρατιωτικό Δικαστήριο Hastal ανακοίνωσε ότι η σύλληψη του οφείλεται στην απουσία του από τη δίκη που διεξήχθη στο Στρατιωτικό Δικαστήριο των Αδάνων με την κατηγορία της “κατ΄ εξακολούθησης ανυπακοής σε εντολές” και της “λιποταξία”.

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να θυμίσουμε και την υπόθεση του Halil Savda, που φυλακίστηκε τον Μάρτη του 2008 αρχικά στην Kasimpasa, ύστερα στις στρατιωτικές φυλακές του Corlu και τώρα στην φυλακή Saray. Ως συνέχεια του διεστραμμένου φαύλου κύκλου “στρατού- δικαστήρια- φυλακή” κρίθηκε “ακατάλληλος για θητεία” και “κοινωνικά απροσάρμοστος”, μολονότι εξακολουθεί να δηλώνει αντιρρησίας συνείδησης και επιδιώκει επίμονα και με σαφήνεια την αναγνώριση της υπόθεσης του κάτω απ΄ αυτό το πρίσμα όπως ο Mehmet Bal.

Ανακοινώθηκε ότι ο τελευταίος θα επιστρέψει στην Στρατιωτική φυλακή Hasdad και θα παραμείνει για κάποιο διάστημα μέχρι την εμφάνιση του στο Στρατιωτικό Δικαστήριο των Αδάνων. Εμείς ακτιβιστές ενάντια στον πόλεμο και τον στρατό, δηλώνουμε ότι θα μείνουμε στο πλάι του Mahmet Bal και των άλλων αντιρρησιών συνείδησης, παρακολουθώντας στενά τις υποθέσεις τους.

Το κράτος και τα στρατιωτικά δικαστήρια αρνούνται να αναγνωρίσουν τους αντιρρησίες συνείδησης τόσο ως αντίληψης όσο και ως θέση στην ίδια ώρα που αυτοί επιμένουν σ΄ αυτήν τους την απόφαση και επιχειρείται να υπομείνουν σιωπηλά τα βασανιστήρια και τη βάρβαρη μεταχείριση που υφίστανται αυθαίρετα στις στρατιωτικές φυλακές

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ Mehmet Bal

Αντιμιλιταριστική Πρωτοβουλία

Προσυπογράφουν οι οργανώσεις

AMARGI Γυναικεία κοπερατίβα

LAMBA Istanbul LGBT

Σύνδεσμος Αλληλεγγύης- Κολεκτίβα LILITH

περισσότερες πληροφορίες στα αγγλικά balkans.puscii.nl
Αναρτήθηκε από Autonome Bird


Σε αυτήν την πόλη
Που το 1920 έχασε τους μουσουλμάνους της
Που το 1940 έχασε τους εβραίους της
Που έκτοτε οι έλληνες πατριώτες εξάλειψαν τα σημάδια τους
και την μετέτρεψαν σε προπύργιο του ελληνικού εθνικισμού, συντηρητισμού
και λαϊκισμού
Που το 1992 είχε πλημμυρίσει από κόσμο στα συλλαλητήρια
κατασκευής της εθνικής συναίνεσης με το αδιάλλακτο εθνικιστικό σύνθημα «η
μακεδονία είναι ελληνική»
Που σήμερα παρακολουθεί την ορθολογική διαπραγμάτευση του
ζητήματος στο στυλ ενός εκσυγχρονισμένου εθνικισμού που δίνει βαρύτητα στην
“οικονομική διείσδυση” και την “ισχυρή Ελλάδα”

Σε αυτήν τη χώρα
Που δακρύζει στην τελετή έναρξης των ολυμπιακών αγώνων
Που συγκινείται όταν το εθνικό σουξέ κερδίζει τον αντίστοιχο
διαγωνισμό
Που ο Έλληναςφίλαθλος λιντσάρει αυτόν που δε θα γίνει Έλληνας ποτέ
Που ο αντιιμπεριαλισμός και αντιαμερικανισμός της αριστεράς
πηγαίνει χέρι χέρι με τις εθνικιστικές ρητορείες
Που το βέτο στους διεθνείς οργανισμούς πανηγυρίζεται ωςένδειξη πυγμής και πολιτικής
αναβάθμισης στο
κλαμπ τωνισχυρών
Που το όνομα Μακεδονία έχει ταυτιστεί μέσα στο συμβολικό
οικοδόμημα της ισχυρής Ελλάδας σε βαθμό που η αναγνώριση της ιστορικής
ανομοιογένειας του ελλαδικού πληθυσμού αποτελεί φόβο ρωγμής για τον εθνικό
κορμό

Σε αυτήν την περιοχή
Που το πρωταρχικό μέλημα των εθνών κρατών ήταν να
προσαρτήσουν με τα όπλα και την προπαγάνδα έναν κατεξοχήν μπάσταρδο πληθυσμό.
Που η συγκρότηση ισχυρών εθνών κρατών αποτελεί τον μοχλό της
απρόσκοπτης καπιταλιστικής ανάπτυξης
Που η φιλελευθεροποίηση της αγοράς χαρίζει κάθε φορά στο
κεφάλαιο για πατρίδα του τον πληθυσμό τον οποίο εξαθλιώνει
Που προσφέρει σε κάθε πρόθυμο Έλληνα φθηνό σεξ και άφθονες
απολαύσεις σε προνομιακές τιμές, επιβεβαιώνοντας με βαναυσότητα και κυνισμό την
εθνική του ανωτερότητα

Υπάρχουν κάποιοι που είναι
μπάσταρδοι με μνήμη
Γιατί τα διλήμματα περί ονομασίας είναι κενά περιεχομένου
Γιατί δεν νοιώθουμε μακεδόνες όπως δεν χωράμε σε καμία
εθνική ταυτότητα, ελληνική ή μακεδονική
Γιατί οι δικοί μας εχθροί δεν είναι οι εθνικοί
Γιατί μας εμπνέουν παραδείγματα υπέρβασης της εθνικής
ταυτότητας που προέρχονται από την ιστορία της Federacion στη Θεσσαλονίκη, των
Βούλγαρων
αναρχικών, των χιλιάδων Σλάβων φυγόστρατων, των υπερασπιστών ενόςπολυεθνικού Σαράγιεβο
Γιατί αν σήμερα μία κοινωνία
χωρίς κράτη και πατρίδες φαντάζει μακρινή τότε μοναδικό μας καθήκον είναι να
παλέψουμε για να γίνει πραγματικότητα αύριο
------------------------------
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Η ομάδα Chaos Computer Club κατάφερε να χακάρει και να δώσει στη δημοσιότητα το δακτυλικό αποτύπωμα του υπουργού Εσωτερικών της Ομοσπονδιακής Γερμανίας,Wolfang Schauble,απόδειξη ότι ένα δακτυλικό αποτύπωμα δεν μπορεί να κρατηθεί μυστικό.Ο Schauble θεωρείται από τους πιο φανατικούς υποστηριχτές της συλλογής βιομετρικών δεδομένων σαν μέτρο πάταξης της τρομοκρατίας .



http://cavallette.autistici.org/
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Monday, June 9, 2008 στις 8:13 AM | 0 σχόλια  
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Η 5η συνάντηση του Peoples Global Action αυτήν την φορά θα λάβει μέρος στην Ελλάδα (Αλεξανδρούπολη). Την ευθύνη της διοργάνωσης της συνάντησης την έχει ένα δίκτυο αυτόνομων ομάδων από τα Βαλκάνια. Αυτή ακριβώς είναι και η ουσιαστική διαφορά από προηγούμενες συναντήσεις. Η συλλογικότητα που συντονίζει την συνάντηση δεν είναι μία τοπική ομάδα αλλά ένα δίκτυο από μια ολόκληρη γεωγραφική περιοχή.

Με την προετοιμασία όλους αυτούς τους μήνες διάφορα ερωτήματα , προβλήματα και επιθυμία για κοινή δράση ήρθαν στην επιφάνεια , από όλους εμάς που δουλεύουμε για την σύνοδο για μια ακόμα μία φορά εδώ στην Βαλκανική περιφέρεια.
Θα θέλαμε να ανοίξουμε μια πλατιά συζήτηση για τοπικές δράσεις σε συνδιασμό με μία παγκόσμια προοπτική. Με άλλα λόγια θέλουμε να συζητήσουμε για το μέλλον του δικτύου PGA και την διαδικασία του όπως
επίσης τις διάφορες θεματικές και ιδέες για δράση. Ως παράδειγμα : οι παρακάτω θεματικές που ήδη δουλεύουμε ή θα θέλαμε να καλέσουμε ανθρώπους σε ανοιχτές συναντησεις πάνω σε αλλά , κατά την διάρκεια της συνόδου θεμματικές

αυτόνομοι χώροι και καταληψιακές δράσεις , πατριαρχία , σεξισμός , queer , radical feminism , καταστολή και κινήματα αλληλεγγυης , άρνηση στράτευσης και μιλιταρισμός , βιοτεχνολογία της κυριαρχίας , περιβάλλον , υθαγενείς ,ζαπατίστας , παγκοσμιοποίηση , DIY – sharing skills , DIY κατασκευές , teknivals , fanzines , infoshops , PGA infopoints , γή και αυτονομία, πρόσβαση στην γή και οικοκοινότητες , ψηφιακοί αγώνες , ελεύθερο λογισμικό , αυτόνομοι σέρβερς , indymedia tools , επισφάλεια , ριζοσπαστική πρακτική θεωρία , δικτύωση , τοπικές εναλακτικές , ακτιβισμός , αγώνας για πράσινους χώρους και κινήματα στην γειτονιά , άλλο ,συνεχίζεται ... η λίστα είναι πολύ μεγάλη

αν θέλετε να οργανώσετε κάποια θεμματική , workshop , προβολή ή ότι άλλο παρακαλούμε να μας στέλνετε στο : con2008@no-log.org τις παρακάτω πληροφορίες :

όνομα της ομάδας σας – αν είστε σε κάποια ομάδα , πόσα άτομα έρχεστε

εμαιλ επικοινωνίας

το workshop που θέλετε να οργανώσετε

θεματική

@ το συντομότερο που θα έχουμε τις παραπάνω πληροφορίες θα ανακοινωθούν
στο πρόγραμμα της συνάντησης @

περισσότερες πληροφορίες στο con2008@no-log.org
Σύντομη περιγραφή του PGA

Ξεκίνησε το 1998, χρησιμοποιώντας μια δομή διάχυσης συντονίζει ομάδες και άτομα που μοιράζονται κοινούς αγώνες και πρακτικές, σε συμφωνία με κάποιες αντικαπιταλιστικές και αντι-ιεραχικές αρχές (βλ. βασικά σημεία) Το P.G.A ξεκίνησε το διηπειρωτικό καραβάνι το 1999, καθώς καις διεθνείς μέρες δράσης ενάντια στους G8, τον Π.Ο.Ε, την παγκόσμια τράπεζα, το IMF... Στο Σηάτλ, τη Γένοβα, Πράγα και σε μια σειρά γεγονότων μικρής κάλυψης απο τα μμε, το PGA ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από αρκετές δράσεις και αντιδράσεις. Εν μέσω αντι-συνόδων κορυφής, κοινωνικών φόρουμ & διαφόρων δράσεων, ομάδες που βρίσκονται κοντά στο PGA, ψάχνουν νέους δρόμους ενάντια στην στασιμότητα.

5 ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ P.G.A

1. Ξεκάθαρη απόρριψη του καπιταλισμού, του ιμπεριαλισμού, των εμπορικών
συμφωνιών, των ιδρυμάτων και των κυβερνήσεων που προωθούν την καταστροφική
παγκοσμιοποίηση.


2. Ξεκάθαρη απόρριψη όλων των μορφών εξουσίας και διακρίσεων,
περιλαμβάνοντας (αλλά χωρίς να περιορίζεται μόνο σε αυτά) τον ρατσισμό, την
πατριαρχία, το θρησκευτικό φονταμενταλισμό όλων των πίστεων. Ενστερνιζόμαστε
την πλήρη αξιοπρέπεια όλων των ανθρώπινων υπάρξεων.


3. Διάθεση αντιπαράθεσης, καθώς δεν πιστεύουμε ότι η προσπάθεια άσκησης
πολιτικής πίεσης μπορεί να έχει ουσιαστική επιρροή προς τέτοιους
προκατειλημμένους και αντιδημοκρατικούς φορείς, των οποίων ο μόνος που
πραγματικά χαράζει την πολιτική είναι το πολυεθνικό εμπόριο.


4. Κάλεσμα σε άμεση δράση και πολιτική ανυπακοή, υποστήριξη των αγώνων των
κοινωνικών κινημάτων, υπερασπίζοντας της μορφές αντίστασης που μεγιστοποιούν
το σεβασμό για τη ζωη και για τα δικαιώματα των καταπιεσμένων, καθώς και την
κατασκευή τοπικών εναλλακτικών στον παγκόσμιο καπιταλισμό.


5. Φιλοσοφία οργάνωσης βασισμένη στην αποκέντρωση και την αυτονομία. Το PGA
είναι ένα εργαλείο για το συντονισμό και όχι ένας οργανισμός. Δεν έχει μέλη
και δεν έχει, ούτε θα έχει, "νομική" υπόσταση. Κανένας οργανισμός ή πρόσωπο
δεν μπορεί να εκπροσωπεί το PGA.
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Η ποίηση πρέπει να γίνεται από όλους,

όχι από έναν.

Isidore Ducasse



Ποιά ποσότητα επαναλαμβανόμενων ψεμάτων

δεν είναι ικανή να εξολοθρεύσει

μια απλή χειρονομία επαναστατικής ποίησης;

R. Vaneigem



Η γνώση, λοιπόν αρχίζει με την διάλυση των ψευδαισθήσεων,

με την αφύπνιση.

Ε.Φρομ









Ανοιχτό γράμμα αποχώρησης-αυτομόλησης

από την συντακτική ομάδα του Athens.Indymedia.org





Αυτό που διαβάζετε είναι ένα γράμμα αποχώρησης από την «συντακτική ομάδα» του athens.indymedia.org . Για την ακρίβεια , είναι άλλο ένα γράμμα αποχώρησης από την περιβόητη ΣΟ ανάμεσα στα τόσα που έχει δει στην πορεία της αυτή η πολύπαθη ομάδα. Η κύρια διαφορά με όσα έχουν προηγηθεί είναι ότι αυτό το γράμμα κατατίθεται δημόσια απευθυνόμενο περισσότερο στο κοινό αυτής της σελίδας και λιγότερο στο εσωτερικό της ομάδας και αυτό είναι μια απολύτως συνειδητή πολιτική επιλογή του υπογράφοντα. Απλά πείτε ότι δεν υπάρχει κανένας , μα κανένας, λόγος για να κρυφτεί και αυτή η αποχώρηση κάτω από το χαλί όπως όλες οι προηγούμενες , και να μπορέσει να συνεχίσει ελεύθερα η ομάδα του ιντυμιντία την ξέφρενη και ανεξέλεγκτη πορεία της προσπαθώντας να παλαντζάρει στο κέντρο ενός τυφώνα συγκρούσεων.



Επίσης είναι μια αποχώρηση από ένα εγχείρημα που θυμίζουμε ότι έφερε την αξίωση να είναι δημόσιο και ανοιχτό και ωστόσο κατά την εκτίμηση πάντα του υπογράφοντα απέτυχε παταγωδώς να ικανοποιήσει αυτή του την ίδια θεμελιώδη θέση. Η μυστικοπάθεια και η τάση να κρύβονται με πολύ μεγάλη επιμέλεια όλα τα εσωτερικά του ιντυμίντια από το εξωτερικό του κοινό υπήρξε και συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά αυτής της ομάδας. Συνεπώς ας ειπωθεί ότι απέναντι σε ένα από τα κύρια συμπτώματα αυτής της ομάδας απαντάω με αυτό ακριβώς που τρέμει , τον δημόσιο λόγο. Αυτό το κάνω έχοντας βέβαια πάντα ενδόμυχα την ελπίδα ότι το σοκ του δημόσιου χώρου, που τόσο υποτίθεται ότι υπερασπίζει το ιντυμίντια , θα είναι αρκετά ισχυρό και δεν θα μπορεί απλά να το αγνοήσει όπως συνήθιζε να κάνει μέχρι τώρα αυτή η τόσο ναρκωμένη συνέλευση.



Αποχωρώ λοιπόν από την παρούσα συντακτική ομάδα του Athens indymedia. Μια ομάδα που νοσεί τόσο πολύ που δεν μπορεί πλέον στο εσωτερικό της να ξαναβρεί ποτέ – προφανώς με την παρούσα σύσταση ατόμων - αυτό το μύνημα που διατείνεται με καμάρι ότι φέρει. Το μύνημα της αυτοοργάνωσης και της συλλογικής δράσης. Αυτή η επιγραφή στο πάνω μέρος της σελίδας του ιντυμίντια : «Τo Indymedia Athens είναι μια ανοιχτή συλλογικότητα ατόμων που προσφέρουν άμεση και μη-εμπορευματική πληροφόρηση.» δεν έχει καμία σχέση με την για χρόνια εσωτερική πραγματικότητα της ομάδας. Ας τα ξεκαθαρίσουμε λοιπόν. Το ιντυμίντια σαν ομάδα δεν είναι ούτε ανοιχτό, ούτε συλλογικότητα , ούτε αυτοοργανωμένο , ούτε τίποτα από όλα αυτά. Αυτά είναι τα τελικά συμπεράσματα μιας πορείας κάποιων χρόνων σε αυτήν την ομάδα. Και το χειρότερο από όλα είναι ότι τελικά η παρούσα συνέλευση όχι μόνο ούτε θέλει να γίνει έστω κάτι από τα παραπάνω αλλά επιπλέον αντιστέκεται και σθεναρά εδώ και καιρό σε οποιαδήποτε προσπάθεια και πρόταση επιχειρεί να την ξαναβάλει σε ένα δρόμο συλλογικό, αυτοοργανωμένο και κινηματικό. Οι τρόποι τώρα που αντιστέκεται αυτή η συνέλευση είναι ποικίλοι και δεν μας ενδιαφέρουν και τόσο πολύ εδώ. Ας σημειωθεί μόνο ότι προφανώς σε κάθε έκφραση τους εμπεριέχεται και το ανάλογο μερίδιο βίας (ψυχολογικής και σωματικής). Μιας βίας που θρυμματίζει εδώ και χρόνια οποιαδήποτε δημιουργική τάση και ιδέα θα μπορούσε να εκφραστεί και να πραγματοποιηθεί στα πλαίσια αυτής της συλλογικότητας. Βία είναι τόσο το αναποδογυρισμένο τραπέζι και το ξύλο μέσα σε μια συνέλευση όσο και η σιωπή της συνέλευσης που συναινεί σε απαράδεκτες για την ίδια την λειτουργία του ιντυμίντια αποφάσεις και λειτουργίες, όπως αναρχικά βέτο, αναρχικές διαγραφές , λογοκρισία στις απόψεις μελών της συνέλευσης, προσωποποίηση του πολιτικού και επίθεση με όλα τα μέσα σε αυτόν που εκφράζει μια διαφορετική πολιτική θέση για κάποιο θέμα, παρανοϊκές (με την κυριολεκτική έννοια του όρου) κατηγορίες σε συντρόφους για φράξιες και ρουφιανές, ασύστολος πολιτικαντισμός .... και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό...





Μια συνέλευση έρμαιο.



Η υποψία αυτή συνέλευσης είναι έρμαιο οποιασδήποτε φύσης σύγκρουσης και αυτό γιατί πολύ απλά εξαρχής δεν έχει καμία απολύτως θέληση να κάτσει να δουλέψει και να αναλύσει πολιτικά οποιοδήποτε απολύτως ζήτημα την αφορά. Ακόμα και η ποιο απλή και αυτονόητη ερώτηση του τύπου: «τι είναι το ιντυμίντια;» ή «τι θέλουμε από αυτό συλλογικά;, Τι στοχοθεσία έχουμε και τι απολογισμό κάνουμε από την μέχρι τώρα εμπειρία μας ; κ.τ.λ., κ.τ.λ.» είναι όλα θέματα που ουδέποτε συζητήθηκαν και προφανώς ποτέ δεν απαντήθηκαν από την συνέλευση. Απλά το ιντυμίντια ως ομάδα κυνηγούσε με άγχος την επικαιρότητα παγιδευμένο σε μια μόνιμη κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και ακροβατούσε (όχι αναγκαστικά με επιτυχία) ανάμεσα στις συγκρούσεις της κεντρικής πολιτικής σκηνής (και ανάλογα με τις περιόδους της συνέλευσης έγερνε πότε προς μία ή άλλη κατεύθυνση...).



Και ακόμα και αυτή την ίδια παραπάνω παρατήρηση την έχουμε κατά καιρούς επισημάνει διάφοροι στην συνέλευση. Ωστόσο ουδέποτε αποφάσισε να την συζητήσει συλλογικά. Αντίθετα η λειτουργία πάνω κάτω της συνέλευσης μέχρι τώρα ήταν ότι η ατομική άποψη κάποιων για κάποια θέματα «περνούσε» και σε άλλους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Το αποτέλεσμα αυτής της λειτουργίας ήταν προφανώς να μην έχει κατορθώσει αυτή η συνέλευση να φτάσει σε καμία απολύτως συλλογική κατάκτηση οποιασδήποτε έννοιας, ανάλυση και οπτικής. Τα ίδια τα μέλη της συνέλευσης συχνά δεν έχουν ιδέα τόσο τι κάνουν , όσο τι ανάλυση έχουν τόσο οι ίδιοι όσο και τα άλλα μέλη της συνέλευσης για θέμα σοβαρότατα και που άπτονται τελικά με την ίδια την λειτουργία του μέσου.



Αυτό βέβαια επηρεάζει κατά κόρον και την λειτουργία της σελίδας και αυτό μάλιστα φαίνεται ξεκάθαρα από πολλά σημεία που έχουν σίγουρα παρατηρήσει και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας. Για παράδειγμα η διαχείριση της σελίδας γίνεται εδώ και καιρό καθαρά ατομικά , ή για να το πούμε απλά : ο καθένας έκανε ότι του κατέβαινε και κατά καιρούς ότι τον βόλευε πολιτικά, ενώ ταυτόχρονα άλλοι της ίδιας συνέλευσης από την άλλη πλευρά προσπαθούσαν με νύχια και με δόντια να σώσουν κάτι λίγο, ελάχιστο, ένα σχόλιο εδώ , ένα σχόλιο εκεί ,που κοβόταν δίχως κανένα λόγο και ενάντια στην πολιτική δημοσίευσης.



Αυτό είναι ξεκάθαρο σε οποιονδήποτε έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη της συγκεκριμένης ιστοσελίδας. Όπως επίσης είναι φανερό ότι με αυτόν τον τρόπο η διαχείριση της ιστοσελίδας μετατρεπόταν και αυτή σε ένα νέο ρινγκ για καινούριους γύρους αντιπαράθεσης καθώς κρυμμένα σχόλια του ενός διαχειριστή εμφανιζόντουσαν από άλλον και το αντίστροφο. Μετά από την εδραίωση αυτής της διαχειριστικής πραγματικότητας της ιστοσελίδας τα πράγματα τόσο για την διαχείριση και για την ομάδα είχαν ήδη πάρει μια καθοριστική ροπή.



Το αποτέλεσμα ήταν το έργο της διαχείρισης να γίνεται αφενός όλο και ποιο δύσκολο για πολύ κόσμο που συμμετείχε στο εγχείρημα και αφετέρου ο πραγματικός φόρτος δουλειάς που έχει η ιστοσελίδα να μετατρέπεται σιγά σιγά σε πίνακα μέτρησης της συμμετοχής του καθενός στο εγχείρημα. Οι ώρες διαχείρισης καταλήγουν να γίνονται μονάδα μέτρησης του «πόσο μέλος είμαι» και «πόσα δικαιώματα έχω» στην τάδε ή την δείνα απόφαση. Ταυτόχρονα όλες οι άλλες εργασίες της σελίδας, όπως μεταφράσεις , τεχνική δουλειά, κτλ κτλ ...πετιούνται στα σκουπίδια και εκμηδενίζονται.



Η συνέλευση δηλαδή μέσα στην αρρώστια της συνέχιζε την κατηφόρα και την κατρακύλα. Κι έτσι βρεθήκαμε παγιδευμένοι μπροστά στον διπλό δεσμό: Το ίδιο το ιντυμίντια που προτάσσει στο εσωτερικό του μακιαβελικά και με τρόπο εμμονικό την διαχείριση , την έχει μετατρέψει σε ένα τόσο δύσκολο έργο σχεδόν πολεμικό που στην ουσία αρνείται την συμμετοχή οποιουδήποτε σε αυτήν. Αυτό ο διπλός δεσμός (double bind) έχει υπάρξει τα τελευταία χρόνια πολύ μεγάλη πηγή έντασης στο εσωτερικό της ομάδας που έχει οδηγήσει σε αποχωρήσεις οι οποίες έχουν επισημάνει αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Παρόλα αυτά αυτή η συνέλευση αγέρωχα συνεχίζει να κοιτάει αλλού και επιμένει να δομεί το εσωτερικό της αυστηρά ιεραρχικά μετρώντας τις ώρες διαχείρισης του καθενός μέχρι και σήμερα.



Ένα άλλο σημείο που είναι φανερό και εξωτερικά της ομάδας και έχει επισημανθεί κατά καιρούς ,άμεση συνέπεια των παραπάνω, είναι η παντελής απουσία γραπτού λόγου της συντακτικής ομάδας που σαν φάντασμα αιωρείται πάνω από την ιστοσελίδα. Η αδυναμία της ομάδας γίνεται φανερή όταν κανείς παρατηρεί ότι αυτή η άμοιρη συνέλευση παιδεύεται με τα ίδια κείμενα για χρόνια και χρόνια. Από την άλλη όταν πάει να συντάξει ένα καινούριο κείμενο ή μια καινούρια θέση το αποτέλεσμα λόγω της εσωτερικής της κατάστασης είναι στην καλύτερη περίπτωση ένα βαρετό ξύλινο κείμενο που δεν έχει πραγματικά και κανένα νόημα να βγει και το οποίο γράφεται μόνο και μόνο για να λέει η ομάδα στον εαυτό της ότι έφτιαξε και κάτι. Μα είναι λογικό! Πώς θα μπορούσε να γραφτεί το οτιδήποτε κάτω από αυτές τις συνθήκες; Πώς μπορεί να γραφτεί το οτιδήποτε όταν το γράψιμο ενός πολιτικού κειμένου γίνεται ένας αγχωτικός αυτοσκοπός μόνο και μόνο για να έχει γραφτεί κάτι και παραγκωνίζεται όλη η διαδικασία της πολιτικής συζήτησης και της ζύμωσης ;



Έτσι φτάνουμε σε ένα κρίσιμο σημείο. Αυτή η ομάδα όχι μόνο δεν κατορθώνει να συνεννοηθεί για να βγάλει μια θέση για τον ίδιο της τον εαυτό αλλά πλέον δεν δίνει και καμία σημασία και στο κοινό που συμμετέχει , ενδιαφέρεται και χρησιμοποιεί τέλοσπάντων αυτό το μέσο.



Η στάση που έχει η ΣΟ απέναντι στις δημοσιεύσεις , τα σχόλια και τις συζητήσεις μόνο πολεμική μπορεί να χαρακτηριστεί στη καλύτερη των περιπτώσεων ενώ από ένα σημείο κι έπειτα θα κινδύνευα να την χαρακτηρίσω και κατασταλτική. Παγιδευμένη σε ένα ψυχαναγκαστικό παραλήρημα και θέλοντας να βάλει σε τάξη το ίδιο το χάος μέσα στο οποίο βρίσκεται και αδυνατώντας να τακτοποιήσει το εσωτερικό της, η συνέλευση αποφασίζει να αυθαιρετεί και να ξεσπάει πάνω στους επισκέπτες της σελίδας ξεχνώντας τις ίδιες τις αρχές της ομάδας και της σελίδας. Έτσι ξεσπάει ένας άγραφος πόλεμος ανάμεσα στην ΣΟ και σε όσους επισκέπτες τις σελίδας καταλαβαίνουν τις αυθαιρεσίες της και διαφωνούν. Προφανώς η μάχη είναι άνιση. Η ΣΟ έχει τα όπλα και τα μέσα. Έτσι ένα μέρος της ομάδας έχοντας πάρει , ατομικά πάντα, την απόφαση ότι το ιντυμίντια είναι αποκλειστικά και μόνο αντιπληροφόριση , αποκλειστικά και μόνο κάποιας κατεύθυνσης, αρχίζει και εξαφανίζει σχόλια δεξιά και αριστερά από το πουθενά χωρίς καν να τα δικαιολογεί. Με άλλα λόγια η ΣΟ πλέον επιδίδεται σε ένα ανελέητο παιχνίδι λογοκρισίας.

Και προφανώς η δικαιολογία -δεν- έκατσα –ποτέ- σαν- ομάδα- να- λειτουργήσω -συλλογικά –και- τώρα- έχω –φτάσει- σε -αυτό –το- σημείο- όπου –τρέχω- και- δεν- προλαβαίνω- μέσα -στον –πανικό- μου -και -τα –παίρνει- όλα- η- μπάλα- όπως και να το κάνουμε δεν θα μπορούσε να γραφτεί επίσημα σαν απάντηση μέλους της συντακτικής ομάδας και εκτός αυτού από ένα σημείο κι έπειτα κανείς δεν έδινε και καμιά δεκάρα για το αν θα γραφόταν απάντηση στους επισκέπτες της σελίδας ή όχι. Τόσες συζητήσεις ανοίγονται σοβαρές και κατατίθενται απόψεις για το μέλλον του ιντυμίντια τις οποίες η ΣΟ επιλέγει συνεχώς να τις πετάει στον κάλαθο των αχρήστων.



Από κάποια χρονική στιγμή και έπειτα αυτό το φαινόμενο της παντελής απομάκρυνσης από της ομάδας διαχείρισης από την κοινότητα του ιντυμίντια αρχίζει να γίνεται όλο και πιο έντονο όπως ανάλογα αρχίζει και η ένταση στο εσωτερικό της ομάδας να ανεβαίνει κατακόρυφα. Συνέπεια όλης αυτής της κατάστασης ήταν αυτή η εντελώς χυδαία αντιμετώπιση του κοινού της σελίδας από μέρος της συνέλευσης. Θα μπορούσα να πω ότι αντιμετωπίζουν τους επισκέπτες εντελώς αμφιθυμικά Από την μια θέλουν να μετατραπεί ως δια μαγείας το ιντυμίντια σε ένα μυστήρια μεγάλο ηλεκτρονικό κόμβο, με μεγάλη επισκεψιμότητα και να έχει μεγάλη επαφή με το κίνημα. Από την άλλη κάνουν ότι περνάει από τα χέρια τους για να αποτρέψουν μια τέτοια εξέλιξη θέλοντας να μετατρέψουν το ιντυμίντια σε ένα στείρο και άγονο περιβάλλον. Αυτή η υποτιμητική αντιμετώπιση μέρους της συνέλευσης απέναντι σε επισκέπτες και συντρόφους του κινήματος φαίνεται ακόμα και στην εντελώς χυδαία και απαξιωτική ορολογία που χρησιμοποιεί. Όταν κάτι δεν μας αρέσει γιατί έτσι μας ήρθε σήμερα θα το διαγράψουμε παντελώς γιατί είναι «τρολ» , αλλιώς όλοι οι άλλοι που επισκέπτονται την σελίδα και δημοσιεύουν σε αυτήν είναι «χρήστες».



Αυτή η μερίδα όμως του κόσμου του ιντυμίντια που έχει βαπτιστεί έτσι απαξιωτικά είτε ως τρολ , που πρέπει να το πούμε δεν έχει καμία σχέση με τον παγκόσμιο όρο των τρολ, είτε ως χρήστες, να ξέρετε ότι δεν μασάει. Αυτή η μερίδα του κόσμου ήταν η κοινότητα του κινήματος που αγκάλιασε το εγχείρημα. Και δεν μασάει γιατί ακριβώς αυτή η κοινότητα είναι πολύ πιο κινηματική, πολιτική και αντιεξουσιαστική απ’ ότι ήταν ποτέ το ιντυμίντια στο εσωτερικό του. Η χυδαιότητα αυτού του κομματιού της συνέλευσης που νομίζει σαν άλλο ιερατείο ότι κατέχει την αλήθεια της επανάστασης δυστυχώς δεν έχει εξαντληθεί σε ότι έχουμε αναφέρει μέχρι τώρα . Παρακάμπτοντας κάθε προηγούμενη απόφαση αρχίζει αυτοβούλως να διαγράφει τα κρυμμένα σχόλια ή άρθρα (σε μεγάλο μέρος τους) από το ιντυμίντια και να λογοκρίνει ασύστολα. Παρόλες τις διαφωνίες στο συγκεκριμένο θέμα και που το θεωρούσαμε ιδιαίτερα σημαντικό γιατί είναι ένα λεπτό σημείο που απαιτεί ιδιαίτερη ευαισθησία, τα συγκεκριμένα άτομα επέμεναν και επιμένουν να διαγράφουν δίχως κανένα λόγο από τα κρυμμένα ότι θεωρούν «τρολιά» και γενικότερα ότι δεν τους αρέσει να υπάρχει στα κρυμμένα. Και προφανώς δεν αναφέρομαι στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου όντως η διαγραφή π.χ. προσωπικών στοιχείων κάποιου είναι επιβεβλημένη.





Δυστυχώς μακρηγόρησα και ζητώ συγγνώμη για αυτό καθώς και για την προχειρότητα του κειμένου, αλλά δεν έχει πολύ ακόμα. Τώρα σε λίγο φτάνουμε στο τέλος.







Για όλα τα παραπάνω λοιπόν που αναφέρθηκαν και …



Επειδή όταν αποφάσισα να προσχωρήσω στις τάξεις του ιντυμίντια προερχόμενος από τον αντιεξουσιαστικό χώρο και έχοντας στο μυαλό μου μια αντιεξουσιαστική δομή στο εσωτερικό της που μπορεί να ανοιχτεί κοινωνικά και να αγγίξει ευρύτερα κοινωνικά στρώματα δεν θα μπορούσα να φανταστώ τίποτε από όλα αυτά προανέφερα.



Επειδή αν επέλεγα να μείνω στις τάξεις της τωρινής συνέλευσης athens.indymedia θα ήταν πολύ πιο έντιμο απ’ την πλευρά μου να γραφτώ στην τοπική οργάνωση του Κ.Κ.Ε. (προς θεού μην παρεξηγηθεί αυτό το σημείο...οι σύντροφοι του κόμματος τουλάχιστον είναι πολύ πιο ειλικρινείς και απέναντι στους εαυτούς τους και απέναντι στην κοινωνία απ’ ότι η τωρινή συνέλευση του ιντυμίντια που θέλει να ονομάζεται αντιεξουσιαστική)



Επειδή όμως ποτέ δεν ήθελα να γραφτώ στην τοπική οργάνωση του Κ.Κ.Ε. (είπαμε…μην με παρεξηγείτε παρακαλώ..)



Επειδή πολιτικά ποτέ δεν αντιμετώπιζα την διαδικασία της συνέλευσης ως πόλεμο αλλά ως σύνθεση μέχρι που ανακάλυψα ότι ο ένας πολεμικός πόλος αρκεί για να δημιουργηθεί και ο άλλος.



Επειδή πλέον έχω δεχτεί κι εγώ και όλη σχεδόν η σύνθεση της συνέλευσης του ιντυμίντια τόσο πόλεμο και τόση βία απαντάω κι εγώ με όρους πολεμικούς. Εξού και όρος αυτομόληση.

Πλέον ένα πράμα είναι ξεκάθαρο. Δεν είμαστε στο ίδιο πλευρό. Τουλάχιστον όσον αφορά το ιντυμίντια. Γι’ αυτό εργαζόταν μέρος της συνέλευσης εδώ και χρόνια. Τα κατάφερε πολύ καλά μπορώ να ομολογήσω.





…αποφασίζω να εκτελέσω επί τόπου και εξ επαφής οποιαδήποτε όρεξη για συμμετοχή στο εγχείρημα του ιντυμίντια θα μπορούσα να έχω ακόμα , και μαζί και τις υπογραφές αυτής της συμμετοχής.

Ως εκ τούτου το (γελοίο) όνομα του διαχειριστή του ιντυμίντια matafanas

και το τελευταίο ψευδώνυμο που χρησιμοποίησα αρκετά τόσο για άρθρα όσο και για συζητήσεις (που μου έδωσε για κάποιο διάστημα μια όαση σε αυτή την παρωδία όταν τα πράματα είχαν πάρει οριστικά την κάτω βόλτα) stéphane πέφτουν κι αυτά ταυτόχρονα νεκρά. Το ενδεχόμενο ανάστασης τους φαντάζει αυτή τη στιγμή πολύ μακρινό. Όσο μακρινό φαντάζει και το ενδεχόμενο ανάστασης αυτής της νεκρής συνέλευσης.



Παρόλα αυτά η ΣΟ να το βάλει καλά στο μυαλό της . Εγώ σε καμία περίπτωση δεν είμαι νεκρός.









matafanas, stéphane , κ.τ.λ
Αναρτήθηκε από Autonome Bird
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger templates