Friday, October 24, 2008
στις
5:54 AM
|
(5 Νοεμβρίου 2008)
Ακτιβιστές μαθητές και φοιτητές από διάφορες χώρες που όλοι τους παλεύουν ενάντια στα δίδακτρα, στην αυξανόμενη επιρροή κερδοσκοπικών εταιριών και επιχειρήσεων στα πανεπιστήμια και στην ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης γενικότερα ξεκινούν το διεθνές αυτό Κάλεσμα. Μόνο κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητών, μαθητών, εκπαιδευτικού προσωπικού, γονέων και εργαζομένων αγωνίσθηκαν μαζί σε όλον τον κόσμο για να υπερασπισθούν την ελεύθερη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση για όλους. Πανεπιστημιακά κτίρια τελούσαν υπό κατάληψη, δρόμοι αποκλείσθηκαν και αιτήσεις υπογράφηκαν.
Μια λίστα των μαθητικών και καθηγητικών διαμαρτυριών ενάντια στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης (και στη συνεπακόλουθη επιβολή διδάκτρων) για το έτος 2007 μπορεί να βρεθεί εδώ: [http://fading-hope.blog-city.com/international_student_protests_2007.htm.]
Μια παρόμοια λίστα για το 2008 μπορεί να βρεθεί εδώ: [http://fading-hope.blog-city.com/students_protest_worldwide_against_commercialisation_bologn.htm ]
Ως τώρα μαθητές και φοιτητές στη Χιλή, τις Φιλιππίνες, τις Η.Π.Α , την Ισπανία, την Αυστρία, τον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Αγγλία και άλλες χώρες αγωνίζονται ενάντια στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης. Από το 1999 οι περισσότερες κυβερνήσεις της Ευρώπης χρησιμοποιούν το Σύμφωνο της Μπολόνια για να αμφισβητήσουν το status της εκπαίδευσης ως δημόσιο αγαθό.
Κατά συνέπεια τα συστήματα Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ευρώπη συνδέονται όλο και περισσότερα με ιδιωτικά παρά με το δημόσιο συμφέρον! Επίσημα η διαδικασία υποτίθεται πως βελτιώνει τη διεθνή αναγνωσιμότητα πτυχίων, αυξάνει την κινητικότητα των σπουδαστών και στοχεύει-όπως άλλωστε κάνει και κάθε άλλη χώρα στον κόσμο- η Ευρώπη να γίνει η πιο ανταγωνιστική οικονομία στην παγκόσμια σκηνή.
Συνήθως οι μεταρρυθμίσεις προωθούνται με την υπόσχεση περισσότερης ''αυτονομίας'' στα πανεπιστήμια και καλύτερης ποιότητας εκπαίδευσης. Ωστόσο με τον περισσότερο ανταγωνισμό ανάμεσα στα ιδρύματα προωθείται μια διαδικασία επιλογής.
Η εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης καταλήγει στη διαχείριση των πανεπιστημίων από εταιρίες: οι σπουδαστές υποβιβάζονται σε πελάτες(έλλειψη δημοκρατικής συμμετοχής είτε πρόκειται για σπουδαστές είτε για διδακτικό ή τεχνικό προσωπικό) και οι εργαζόμενοι θα υφίστανται εκμετάλλευση. Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό ανάμεσα στ ιδρύματα ενθαρρύνεται η δημιουργία εκπαιδευτικών συστημάτων δύο κατηγοριών. Μια κατηγορία θα αποτελείται από τους '' ολίγους προνομιούχους'' που έχουν περάσει από μια επιλογή με κριτήριο το χρήμα ή είναι ''υψηλών δυνατοτήτων'' για την αγορά εργασίας .Η πλειοψηφία των σπουδαστών όμως δε θα έχει άλλη επιλογή από το να πάει σε εκείνα τα ιδρύματα που υστερούν στον ανταγωνισμό λόγω οικονομικών προβλημάτων. Στο κάτω κάτω της γραφής γιατί θα πρέπει ο ιδιωτικός τομέας να χρηματοδοτήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα ωφελεί ολόκληρη την κοινωνία;
Η εκπαίδευση παραείναι σημαντική για να εκτίθεται σε δυνάμεις της αγοράς και ιδιώτες.
Η εκπαίδευση δε θα πρέπει να είναι εμπόρευμα, αλλά δικαίωμα για όλους!
Προς υποστήριξη της Ελεύθερης και Χειραφετημένης Δημόσιας Εκπαίδευσης
Σε ολόκληρο τον κόσμο οι φοιτητές αγωνίζονται για να αποκτήσουν χειραφετημένη εκπαίδευση ή για να την προασπίσουν, ώστε οι άνθρωποι να είναι σε θέση να βλέπυν το κοινωνικό τους περιβάλλον με κριτική ματιά. Φυσικά οι κυβερνήσεις και οι φορείς τις οικονομίας δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να παράσχουν τέτοιου είδους εκπαίδευση. Άνθρωποι που είναι ικανοί να συλλαμβάνουν κριτικά το περιβάλλον τους είναι πλέον απίθανο να επηρεαστούν ή να χειραγωγηθούν. Γι’ αυτό το λόγο είναι στο χέρι των ανθρώπων να διασφαλίσουν ότι ένα τέτοιο ελεύθερο και χειραφετημένο εκπαιδευτικό σύστημα θα υλοποιηθεί. Είναι δικό μας συμφέρον και ενδιαφέρον ως ενεργοί πολίτες του κόσμου ετούτου!
Δε θα πρέπει να ανεχθούμε το γεγονός ότι τα εκπαιδευτικά συστήματα υποβιβάζονται σε εταιρίες που ‘’παράγουν’’ ανθρώπινο κεφάλαιο για την αγορά εργασίας. Δεν είμαστε ‘’πρώτη ύλη’’ αλλά ανθρώπινα όντα και πολίτες! Όλοι αυτοί είναι οι λόγοι που απορρίπτουμε την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της Παιδείας παγκοσμίως. Δεν είναι σύμφωνη με μια πραγματικά δημοκρατική κοινωνία.
Η Εκπαίδευση πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους, και όχι να είναι προσδεμένη στην εποχή η τις οικονομικές συνθήκες. Η εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης είναι μέρος μιας διεθνούς διαδικασίας διαμορφωμένης από ‘’νέο-φιλελεύθερες’’ ιδεολογίες (βλέπε WTO [GATS], και τον προωθούμενο ανταγωνισμό μεταξύ των γεωγραφικών περιφερειών) και τη διψά για κέρδος. Η Μακράς διάρκειας μάθηση για τη ζωή είναι καλύτερη από μια απλή κατάρτιση για την αγορά εργασίας. Με αυτό το Κάλεσμα στοχεύουμε να υπεραμυνθούμε της ιδέας αυτής και να ενθαρρύνουμε συντονισμένες διεθνείς διαμαρτυρίες!!
Εργαλεία συντονισμού.
Υπάρχει ένα group στο facebook.com με περισσότερα από 3,000 μέλη από όλο τον κόσμο:
“International Students Movement for Free and Emancipating Education” (http://www.facebook.com/group.php?gid=24722765003) . Πρέπει να δικτυωθούμε .
Παραδέχομαι πως ένα δίκτυο όπου κάθε μήνυμα είναι ανιχνεύσιμο πραγματικά δεν είναι και η καλύτερη πλατφόρμα. Όμως απλώς υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι στο facebook πράγμα που το καθιστά ένα καλό μέρος να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά και να διαδώσουμε συνειδητοποίηση.
Υπάρχει επίσης μια mailing list: https://lists.riseup.net/www/info/international_students_movement
Με αυτή τη λίστα σπουδαστές από διάφορες χώρες μπορούν να ενημερώνουν άλλους σπουδαστές για τον αγώνα τους. Γνωστοποιήστε στους σπουδαστές από άλλες ηπείρους τον τρόπο με τον οποίο τα σπουδαστικά και φοιτητικά κινήματα στην περιοχή σας ενεργούν απέναντι στις εξελίξεις αυτές. Επίσης έχουμε μια ιστοσελίδα με ένα online forum: emancipating-education-for-all.org
Διεθνής Ημέρα Δράσης 5 Νοεμβρίου 2008
Διάφορες επαρχίες κατά μήκος του Καναδά οργανώνουν μια ‘’Ημέρα Δράσης εναντια στα Εκπαιδευτικά Δίδακτρα’’ στις 5 Νοέμβριου. Γιατί να μη τη μετατρέψουμε σε μια Παγκόσμια Ημέρα Δράσης ενάντια στην Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης’’ ; Είμαστε χιλιάδες ακτιβιστών σε ολόκληρο τον κόσμο και δυνητικά όλο και περισσότερες κοινωνίες καθίστανται περισσότερο πλούσιες από ότι ποτέ πριν. Επομένως η ελεύθερη και χειραφετημένη εκπαίδευση για όλους δεν πρέπει να παραμείνει απλώς ένα όραμα. Πάρα πολύ λίγοι άνθρωποι βλέπουν ότι υπάρχουν και άλλα άτομα που αγωνίζονται ενάντια ακριβώς στις ίδιες δυνάμεις. Αυτή η Ημέρα Δράσης στοχεύει στο να διαδώσει τη συνειδητοποίηση και να προωθήσει την παγκόσμια προοπτική του αγώνα. Με αυτό το διεθνές Κάλεσμα οι υποστηρικτές προτείνουν τα ακόλουθα: Οι περισσότεροι από εσάς που διαβάζετε το κείμενο αυτό είστε μέλη κάποιας σπουδαστικής κίνησης κάπου στον πλανήτη. Ελάτε σε επαφή με άλλους ακτιβιστές και συζητήστε το Κάλεσμα αυτό. Εάν αποφασίσετε ότι θέλετε να συμμετάσχετε, τότε οργανώστε ανθρώπους για ένα συγκεκριμένο είδος διαμαρτυρίας (το τι ακριβώς θα πράξετε στη διαμαρτυρία- μικρότερο ή μεγαλύτερο- είναι αποκλειστικά πάνω σας! ) . Βγάλτε φωτογραφίες και βίντεο του γεγονότος και στείλτε τις σε αυτή τη mailing list (international_students_movement@lists.riseup.net) μαζί με μια μικρή περιγραφή του τι συνέβη σε αυτή τη διαμαρτυρία. Δέκα ημέρες αργότερα (στις 15 Νοεμβρίου) μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε ένα μικρό βιβλιαράκι που θα συνοψίζει όλες τις διαμαρτυρίες που έλαβαν χώρα εκείνη την ημέρα, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να σταλθεί σε όσες ομάδες επιδείξουν ενδιαφέρον. Αυτές μπορούν να το ανατυπώσουν και να το διανείμουν στην περιοχή τους!
Εγκαθιδρυμένες σπουδαστικές οργανώσεις μπορούν επίσης να δημοσιεύσουν συνεντεύξεις τύπου για να φέρουν το μήνυμα σε ένα ευρύτερο κοινό.
Αυτή η Διεθνής Ημέρα Δράσης ευελπιστούμε πως θα είναι μονάχα η αρχή. Όταν θα διαθέτουμε μια βάσιμη υποδομή και ικανοποιητικό αριθμό ανθρώπων από όλο τον κόσμο αναμεμιγμένους, θα μπορούμε να σχεδιάσουμε περαιτέρω βήματα και δράσεις!!
Με αυτό το κάλεσμα προσκαλούμε όλες τις οργανώσεις σπουδαστών και πανεπιστημιακού προσωπικού να ενωθούν μαζί μας και να αγωνιστούν για ελεύθερη και χειραφετημένη δημόσια εκπαίδευση. Παρακαλούμε βοηθείστε μας να προπαγανδίσουμε αυτό το Κάλεσμα, μιλήστε σε άλλους για αυτό και αναμιχτείτε.
Ας οργανωθούμε και ας ενωθούμε στον αγώνα μας
Ελεύθερη και Χειραφετημένη Δημόσια Εκπαίδευση.
Ακτιβιστές μαθητές και φοιτητές από διάφορες χώρες που όλοι τους παλεύουν ενάντια στα δίδακτρα, στην αυξανόμενη επιρροή κερδοσκοπικών εταιριών και επιχειρήσεων στα πανεπιστήμια και στην ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης γενικότερα ξεκινούν το διεθνές αυτό Κάλεσμα. Μόνο κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητών, μαθητών, εκπαιδευτικού προσωπικού, γονέων και εργαζομένων αγωνίσθηκαν μαζί σε όλον τον κόσμο για να υπερασπισθούν την ελεύθερη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση για όλους. Πανεπιστημιακά κτίρια τελούσαν υπό κατάληψη, δρόμοι αποκλείσθηκαν και αιτήσεις υπογράφηκαν.
Μια λίστα των μαθητικών και καθηγητικών διαμαρτυριών ενάντια στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης (και στη συνεπακόλουθη επιβολή διδάκτρων) για το έτος 2007 μπορεί να βρεθεί εδώ: [http://fading-hope.blog-city.com/international_student_protests_2007.htm.]
Μια παρόμοια λίστα για το 2008 μπορεί να βρεθεί εδώ: [http://fading-hope.blog-city.com/students_protest_worldwide_against_commercialisation_bologn.htm ]
Ως τώρα μαθητές και φοιτητές στη Χιλή, τις Φιλιππίνες, τις Η.Π.Α , την Ισπανία, την Αυστρία, τον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, τη Γαλλία, την Αγγλία και άλλες χώρες αγωνίζονται ενάντια στην εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης. Από το 1999 οι περισσότερες κυβερνήσεις της Ευρώπης χρησιμοποιούν το Σύμφωνο της Μπολόνια για να αμφισβητήσουν το status της εκπαίδευσης ως δημόσιο αγαθό.
Κατά συνέπεια τα συστήματα Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ευρώπη συνδέονται όλο και περισσότερα με ιδιωτικά παρά με το δημόσιο συμφέρον! Επίσημα η διαδικασία υποτίθεται πως βελτιώνει τη διεθνή αναγνωσιμότητα πτυχίων, αυξάνει την κινητικότητα των σπουδαστών και στοχεύει-όπως άλλωστε κάνει και κάθε άλλη χώρα στον κόσμο- η Ευρώπη να γίνει η πιο ανταγωνιστική οικονομία στην παγκόσμια σκηνή.
Συνήθως οι μεταρρυθμίσεις προωθούνται με την υπόσχεση περισσότερης ''αυτονομίας'' στα πανεπιστήμια και καλύτερης ποιότητας εκπαίδευσης. Ωστόσο με τον περισσότερο ανταγωνισμό ανάμεσα στα ιδρύματα προωθείται μια διαδικασία επιλογής.
Η εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης καταλήγει στη διαχείριση των πανεπιστημίων από εταιρίες: οι σπουδαστές υποβιβάζονται σε πελάτες(έλλειψη δημοκρατικής συμμετοχής είτε πρόκειται για σπουδαστές είτε για διδακτικό ή τεχνικό προσωπικό) και οι εργαζόμενοι θα υφίστανται εκμετάλλευση. Με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό ανάμεσα στ ιδρύματα ενθαρρύνεται η δημιουργία εκπαιδευτικών συστημάτων δύο κατηγοριών. Μια κατηγορία θα αποτελείται από τους '' ολίγους προνομιούχους'' που έχουν περάσει από μια επιλογή με κριτήριο το χρήμα ή είναι ''υψηλών δυνατοτήτων'' για την αγορά εργασίας .Η πλειοψηφία των σπουδαστών όμως δε θα έχει άλλη επιλογή από το να πάει σε εκείνα τα ιδρύματα που υστερούν στον ανταγωνισμό λόγω οικονομικών προβλημάτων. Στο κάτω κάτω της γραφής γιατί θα πρέπει ο ιδιωτικός τομέας να χρηματοδοτήσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα ωφελεί ολόκληρη την κοινωνία;
Η εκπαίδευση παραείναι σημαντική για να εκτίθεται σε δυνάμεις της αγοράς και ιδιώτες.
Η εκπαίδευση δε θα πρέπει να είναι εμπόρευμα, αλλά δικαίωμα για όλους!
Προς υποστήριξη της Ελεύθερης και Χειραφετημένης Δημόσιας Εκπαίδευσης
Σε ολόκληρο τον κόσμο οι φοιτητές αγωνίζονται για να αποκτήσουν χειραφετημένη εκπαίδευση ή για να την προασπίσουν, ώστε οι άνθρωποι να είναι σε θέση να βλέπυν το κοινωνικό τους περιβάλλον με κριτική ματιά. Φυσικά οι κυβερνήσεις και οι φορείς τις οικονομίας δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον να παράσχουν τέτοιου είδους εκπαίδευση. Άνθρωποι που είναι ικανοί να συλλαμβάνουν κριτικά το περιβάλλον τους είναι πλέον απίθανο να επηρεαστούν ή να χειραγωγηθούν. Γι’ αυτό το λόγο είναι στο χέρι των ανθρώπων να διασφαλίσουν ότι ένα τέτοιο ελεύθερο και χειραφετημένο εκπαιδευτικό σύστημα θα υλοποιηθεί. Είναι δικό μας συμφέρον και ενδιαφέρον ως ενεργοί πολίτες του κόσμου ετούτου!
Δε θα πρέπει να ανεχθούμε το γεγονός ότι τα εκπαιδευτικά συστήματα υποβιβάζονται σε εταιρίες που ‘’παράγουν’’ ανθρώπινο κεφάλαιο για την αγορά εργασίας. Δεν είμαστε ‘’πρώτη ύλη’’ αλλά ανθρώπινα όντα και πολίτες! Όλοι αυτοί είναι οι λόγοι που απορρίπτουμε την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της Παιδείας παγκοσμίως. Δεν είναι σύμφωνη με μια πραγματικά δημοκρατική κοινωνία.
Η Εκπαίδευση πρέπει να είναι προσβάσιμη σε όλους, και όχι να είναι προσδεμένη στην εποχή η τις οικονομικές συνθήκες. Η εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης είναι μέρος μιας διεθνούς διαδικασίας διαμορφωμένης από ‘’νέο-φιλελεύθερες’’ ιδεολογίες (βλέπε WTO [GATS], και τον προωθούμενο ανταγωνισμό μεταξύ των γεωγραφικών περιφερειών) και τη διψά για κέρδος. Η Μακράς διάρκειας μάθηση για τη ζωή είναι καλύτερη από μια απλή κατάρτιση για την αγορά εργασίας. Με αυτό το Κάλεσμα στοχεύουμε να υπεραμυνθούμε της ιδέας αυτής και να ενθαρρύνουμε συντονισμένες διεθνείς διαμαρτυρίες!!
Εργαλεία συντονισμού.
Υπάρχει ένα group στο facebook.com με περισσότερα από 3,000 μέλη από όλο τον κόσμο:
“International Students Movement for Free and Emancipating Education” (http://www.facebook.com/group.php?gid=24722765003) . Πρέπει να δικτυωθούμε .
Παραδέχομαι πως ένα δίκτυο όπου κάθε μήνυμα είναι ανιχνεύσιμο πραγματικά δεν είναι και η καλύτερη πλατφόρμα. Όμως απλώς υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι στο facebook πράγμα που το καθιστά ένα καλό μέρος να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά και να διαδώσουμε συνειδητοποίηση.
Υπάρχει επίσης μια mailing list: https://lists.riseup.net/www/info/international_students_movement
Με αυτή τη λίστα σπουδαστές από διάφορες χώρες μπορούν να ενημερώνουν άλλους σπουδαστές για τον αγώνα τους. Γνωστοποιήστε στους σπουδαστές από άλλες ηπείρους τον τρόπο με τον οποίο τα σπουδαστικά και φοιτητικά κινήματα στην περιοχή σας ενεργούν απέναντι στις εξελίξεις αυτές. Επίσης έχουμε μια ιστοσελίδα με ένα online forum: emancipating-education-for-all.org
Διεθνής Ημέρα Δράσης 5 Νοεμβρίου 2008
Διάφορες επαρχίες κατά μήκος του Καναδά οργανώνουν μια ‘’Ημέρα Δράσης εναντια στα Εκπαιδευτικά Δίδακτρα’’ στις 5 Νοέμβριου. Γιατί να μη τη μετατρέψουμε σε μια Παγκόσμια Ημέρα Δράσης ενάντια στην Εμπορευματοποίηση της Εκπαίδευσης’’ ; Είμαστε χιλιάδες ακτιβιστών σε ολόκληρο τον κόσμο και δυνητικά όλο και περισσότερες κοινωνίες καθίστανται περισσότερο πλούσιες από ότι ποτέ πριν. Επομένως η ελεύθερη και χειραφετημένη εκπαίδευση για όλους δεν πρέπει να παραμείνει απλώς ένα όραμα. Πάρα πολύ λίγοι άνθρωποι βλέπουν ότι υπάρχουν και άλλα άτομα που αγωνίζονται ενάντια ακριβώς στις ίδιες δυνάμεις. Αυτή η Ημέρα Δράσης στοχεύει στο να διαδώσει τη συνειδητοποίηση και να προωθήσει την παγκόσμια προοπτική του αγώνα. Με αυτό το διεθνές Κάλεσμα οι υποστηρικτές προτείνουν τα ακόλουθα: Οι περισσότεροι από εσάς που διαβάζετε το κείμενο αυτό είστε μέλη κάποιας σπουδαστικής κίνησης κάπου στον πλανήτη. Ελάτε σε επαφή με άλλους ακτιβιστές και συζητήστε το Κάλεσμα αυτό. Εάν αποφασίσετε ότι θέλετε να συμμετάσχετε, τότε οργανώστε ανθρώπους για ένα συγκεκριμένο είδος διαμαρτυρίας (το τι ακριβώς θα πράξετε στη διαμαρτυρία- μικρότερο ή μεγαλύτερο- είναι αποκλειστικά πάνω σας! ) . Βγάλτε φωτογραφίες και βίντεο του γεγονότος και στείλτε τις σε αυτή τη mailing list (international_students_movement@lists.riseup.net) μαζί με μια μικρή περιγραφή του τι συνέβη σε αυτή τη διαμαρτυρία. Δέκα ημέρες αργότερα (στις 15 Νοεμβρίου) μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε ένα μικρό βιβλιαράκι που θα συνοψίζει όλες τις διαμαρτυρίες που έλαβαν χώρα εκείνη την ημέρα, το οποίο στη συνέχεια μπορεί να σταλθεί σε όσες ομάδες επιδείξουν ενδιαφέρον. Αυτές μπορούν να το ανατυπώσουν και να το διανείμουν στην περιοχή τους!
Εγκαθιδρυμένες σπουδαστικές οργανώσεις μπορούν επίσης να δημοσιεύσουν συνεντεύξεις τύπου για να φέρουν το μήνυμα σε ένα ευρύτερο κοινό.
Αυτή η Διεθνής Ημέρα Δράσης ευελπιστούμε πως θα είναι μονάχα η αρχή. Όταν θα διαθέτουμε μια βάσιμη υποδομή και ικανοποιητικό αριθμό ανθρώπων από όλο τον κόσμο αναμεμιγμένους, θα μπορούμε να σχεδιάσουμε περαιτέρω βήματα και δράσεις!!
Με αυτό το κάλεσμα προσκαλούμε όλες τις οργανώσεις σπουδαστών και πανεπιστημιακού προσωπικού να ενωθούν μαζί μας και να αγωνιστούν για ελεύθερη και χειραφετημένη δημόσια εκπαίδευση. Παρακαλούμε βοηθείστε μας να προπαγανδίσουμε αυτό το Κάλεσμα, μιλήστε σε άλλους για αυτό και αναμιχτείτε.
Ας οργανωθούμε και ας ενωθούμε στον αγώνα μας
Ελεύθερη και Χειραφετημένη Δημόσια Εκπαίδευση.
Αναρτήθηκε από
Autonome Bird
0 σχόλια:
Post a Comment